За статистикою компанії-виробника - Технотон - 10% встановлюваних сьогодні датчиків рівня палива оснащені BLE-модулем. Чим пояснюється така динаміка популярності серед автопарків та інтеграторів систем моніторингу?
Давайте розглянемо на прикладі.
Проект: DUT-E S7 для міських автобусів
Проблеми: баки автобусів розташовані у важкодоступних нішах - через це монтаж і підключення проводового датчика до ГЛОНАСС-терміналу займають більше часу, а автобуси надовго знімаються з лінії.
Рішення: установка датчика рівня DUT-E S7 була проведена в два рази швидше. Незважаючи на складну геометричну форму бака, DUT-E S7 вимірює рівень палива із заявленою похибка + -1%, а потужність BLE-модуля достатня для передачі сигналу з-під панелей, що екранують бак.
Десять переваг DUT-E S7: